07.02.2020
Пән: Өзін-Өзі Тану
Тақырыбы: еңбек етуге, әлемде өмір сүруге және достасуға үйренеміз.
Сапа: достық, бейбітшілік және қайырымдылық.
Кол-во уч-ся: 9
Мақсаты: Оқушылардың достық, бейбітшілік және қайырымдылыққа деген көзқарасын тереңдету.
Міндеттер:
1. "Достық, бейбітшілік , қайырымдылық"түсінігі туралы түсініктерді кеңейту.
2. Айналасындағыларға құрметпен қарау дағдыларын дамыту.
3. Достыққа, бейбітшілік пен еңбекке бағалы қарым-қатынасты тәрбиелеу.
Ресурстар: презентация, тапсырмалары бар карточкалар, "Дорогою добра" музыкасы фломастерлер, маркерлер, алақандар, смайликтер.
Сабақтың барысы
- Барлығыңызға Қайырлы күн. Сізді өзін-өзі тану сабағы қарсы алады. Мен Сізді және сіздің мейірімді адамдарды, жарқын көзді көруге қуаныштымын. Бір-біріне жақсы көңіл-күйдің бір бөлігін сыйлайық және өз сабақты оң көңіл-күймен бастайық.
Жағымды көңіл-күй. Ыңғайлы отырыңыз, қолдар мен аяқтарды айқындырмаңыз. Көзді жабыңыз.
Күлімсіреп, иекті көтеріңіз, күн сәулесінен қараңыз. Сіз тыныш және жақсы, сіз өте жақсы. Сіз мейірімділік, жылу және махаббат әлемінде боласыз. Қараңыз, Сіз жалғыз емес. Сізбен достарыңыз.
Сол ақылмен жүрегіне қарап көрейік. Елестетіп көріңізші, жүрек ішінде махаббат пен жылу көп жаныңыздың керемет бақ – бақшасы орналасқан. Жарқырай құлпырып тұрады радуга мейірімділік. Мүмкін сіздің жаныңызда әдемі сенім гүлі, қуаныш, адалдық.
Жақсылықтың гүлін ұнатыңыз. Өз жаныңды бақшамен жүріңіз, сұлулықпен рахаттаныңыз. Баяу сыныпқа оралып, көзді ашыңыз.
Әрбір сіз не сезіндіңіз? (балалардың жауаптары)
(Балалардың назарын үстелде тұрған кареткаларға аударамын).
- Осы кареткаларға мұқият қарап, сабақтың тақырыбын анықтауға тырысыңыз.
(балалардың жауаптары)
- Сіз дұрыс айтасыз. Біздің Сабақтың тақырыбы "достыққа, бейбіт әлемде өмір сүруге және қайырымды болуға үйренеміз".
Альбина бізге кеңес бергенін тыңдайық.
Ендеше тату-тәтті өмір сүреміз
Және достық біздің білуіміз
Және ешқашан ұрыс емес
Сонда бәрі дауласады.
- Біздің "Дружные ребята" журналының редакциясы болады, онда 3 бөлім жұмыс істейді. Бізді қызықты тапсырмалар күтіп тұр.
"Нағыз дос"айдары. (Балалар топта сұрақтарды талқылайды)
1-нағыз дос дегеніміз не?
2-досқа ренжіту дегеніміз не?
3-досыңызды сипаттауға болатын бес маңызды сөзді атаңыз?
Қорытынды: егер сен нағыз досың болса, ренжітіп, мейірімді сенімді болуға тырысыңыз, әрқашан достарға көмекке асығыңыз.
Музыкалық физминутка.
Бұл адамның портретіне назар аударыңыз.
Оның беті кімге таныс?
Бұл Ы. Алтынсариннің портреті. қазақ педагог-ағартушысы.
Ы. Алтынсариннің есімі қазақ халқының мақтанышы болып табылатын тарихи қайраткерлердің қатарында құрметті орын алады.
Мұғалімнің сыйлығы.
Қазір Мен сізді Ы. Алтынсарин жазған әңгімемен таныстым. "Жаман жолдас".
Қазақ және ағылшын тілдерінде бұл фразаның аудармасы қалай естіледі?
Молодцы!
(музыка қосу "Жаман жолдас» )
Және де тыңдаңыз. Екі дос бірге жүрді және аюмен атылды.
Екі достың бірі әлсіз науқас адам болды.Екіншісі күшті жас джигит болды. Және ол аюды көргенде. Ол өзінің ауру жолдастарын тастап, биік ағашқа көтерілді. Науқас күш-жігері жоқ ағашқа жете алмады, құлап, өліп, жер бетінде жатып қалды.
Ол өлі аю тимейді деп естідім.
Аю жатқан адамға жақындап ,оны түсіріп, тыныс алуды естімеді, оны тастап кетті.
Сол кезде ағаштың жолдасы: "досым менің аю құлаққа шептал ма?" - деп сұрады.
Ал ол: "аю маған жолдастарыммен жүрмеуге кеңес берді. олар өз достарын қауіп төндіреді".
Сұрақ: мәтінде кім туралы?
Бұл екі адамды достар деп атауға болады ма? Неліктен?
Сіз осындай дос болғыңыз келе ме?
Сіз қалай түссе, мұндай жағдайда?
Қорытынды: Сам погибай, а жолдасын выручай.(слайд)хорды оқу.
- Біздің журнал өз жұмысын жалғастыруда. Posted In "Порассуждаем»
Сізге ойланып, сұрақтарға жауап беруді ұсынамын. "Аяқталмаған ұсыныстар" (барлық сынып үшін тақтада) балалар Кез келген сұрақты таңдап, оған жауап береді.
(слайд)
1-мен балалармен дос бола аламын…
2-менімен достасуға болады, себебі мен…
3-Мен дос болуды үйренгім келеді …
Қорытынды: егер сен шынайы досың болса, достық мықты және сенімді болады. Достарды іздеңіз. Үйрен дос.(слайд)
2. Ойын: "кім кіммен дос?"»
1. Жасыл крокодил Гена және ... (Чебурашка)
2. Сенімді Буратино және ... (Мальвина,Пьеро)
3. Күлкілі аю Винни-Пух және ... (Пятачок)
4. Бала және ... (Карлсон)
5. Қызықты бурундук Чип және ...(Дейл)
6. Жақсы қар АҚ және...(жеті гномов)
7. Көңілді ағасы Федор және... (Кот Матроскин, пес Шарик)
8. Мейірімді Герда және ...(Кай)
9. Кішкентай дюйм және ...(өшіргіш)
10. Үлкен тасбақа және ...(Львенок)
– Ал сіз кіммен доссыз ба?
– Сіз ата-анаңызбен достасасыз ба?
– Қалай ойлайсыз, тек адамдармен дос болуға болады?
- Сіз жануарлармен, табиғатпен, кітаптармен достасасыз ба?
Ал неге?
Шығармашылық қызметі
- Партада алақандарыңыз бар. Топта достық, бейбітшілік және қайырымдылықтың символын ойлап, оны алақанға (күлімсіреу, жүрек, күн) салыңыз.
Балалар рәміздерді оқып, алақанның күн сәулесіне тіреледі.
Неліктен мұндай символды ойлап тапты?
Синквейн құрастыру.
Қорытынды:
Оля
Достық-жылы жел,
Достық-жарқын әлем,
Достық-таңдағы күн,
Жан үшін көңілді ән.
Влад
Достық-бұл тек бақыт,
Достық-бір адам.
Достықпен
немістер қорқынышты емес,
Достықпен –
көктемде өмір толық.
Лиза
Дос ауырады және қуаныш бөледі,
Дос қолдайды және құтқарады.
Досымен - тіпті зұлым әлсіздік
Миг өсіп, кетеді.
Альбина
Сен, сақта, достықты бағала,
Бұл жоғары идеал.
Ол саған қызмет етеді.
Достық-бұл бағалы сыйлық!
Топтық ән айту. "Жақсылық қымбат".
Тыныштық минуты. В. Крайновтың "Хрустальная грусть"музыкасы естіледі.
- Бүгін сабақта біз нағыз достар, достық туралы, оны сақтау үшін қалай дос болу керектігін айттық. Ал ол үшін дос болуға үйрену керек. Қамқор, сенімді болыңыз, әрқашан достарға көмек беріңіз. Сізге шынайы досыңызды іздеуге сәттілік тілеймін.